Training

Dezvoltăm programe de training complete, pentru tine, echipa ta sau compania ta. Acoperim o arie largă de subiecte de training, axate pe 3 direcții mari: Soft Skills, Tehnic şi Management. Trainerii noştri sunt practicieni în domeniu iar cursurile asigură blend-ul optim între practică şi teorie.

Tehnic

Software Craftsmanship Apprenticeship Patterns

Cursul prezintă o serie de tehnici și metode menite să te învețe un model sustenabil și evolutiv de dezvoltare a abilităților profesionale, în special cele tehnice. Scopul este de a dobândi cunoștințele necesare care să te ajute să-ți îmbunătățești skill-urile de dezvoltare software, să fi în pas cu cele mai noi tehnici de programare și cele mai actuale tehnologii și să fii capabil să îți definești propriul stil de a coda.

Citește mai departe: Software Craftsmanship Apprenticeship Patterns

Suport tehnic preventiv: de la învățarea soluției la dezvoltarea și aplicarea mecanismelor de prevenție

Care sunt tipurile de suport tehnic preventiv? Care sunt nivelele de mentenanță? Care sunt rolurile și responsabilitățile consultanților de suport tehnic care efectuează operațiuni de mentenanță și prevenție? Cum realizăm designul și implementarea mecanismelor de prevenție? Cum gestionăm bazele de cunoștințe utilizate de consultanții de suport tehnic preventiv, astfel încât să păstrăm know-how-ul în interiorul companiei?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Suport tehnic reactiv: de la diagnoza incidentelor la fidelizarea clienților

Ce este suportul tehnic? Care sunt nivelele de suport? Care este fluxul de viață al unui incident? Care sunt activitățile de diagnoza și de rezolvare a incidentelor de suport tehnic? Cum se integrează task-urile specifice suportului reactiv cu task-urile aferente altor roluri din organizație (developeri, qa, analiști de business, etc)? Ce abilități și aptitudini sunt necesare consultanților de suport tehnic, pentru a interfața optim între client și departamentele tehnice interne?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Construirea și menținerea satisfacției clienților

Ce înseamnă, practic, concret, experiențial, grija față de client? Cum comunicăm, cum abordăm persoanele dificile, cum obținem informațiile de care avem nevoie pentru a rezolva problema clientului, cum adaptăm explicarea soluției specificului fiecărui client? Ce particularități are comunicarea telefonică față de comunicare pe email și față de comunicarea față în față, când lucrăm direct cu clienții?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Testimoniale clienți

  • Cristian Silviu Dragomir – Manager General - Bandai Namco Games România

    De-a lungul colaborării noastre, partenerii de la ProgSquad au dovedit în mod constant un nivel ridicat de calitate, profesionalism și eficiență. Punctele forte ale acestora includ o abordare eficientă și cuprinzătoare a cerințelor noastre, îmbinarea perfectă a părții practice cu teoria, implementarea activă a unor metode eficiente de analiză, dar și acuratețe în prezentarea rezultatelor și a recomandărilor oferite ulterior.

    Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15