Training

Dezvoltăm programe de training complete, pentru tine, echipa ta sau compania ta. Acoperim o arie largă de subiecte de training, axate pe 3 direcții mari: Soft Skills, Tehnic şi Management. Trainerii noştri sunt practicieni în domeniu iar cursurile asigură blend-ul optim între practică şi teorie.

Soft Skills

Ascultarea activă

Ascultarea - fundamentul neglijat al întregii comunicări interumane. Ce importanță are ascultarea, pentru a comunica eficient și pentru a colabora interpersonal armonios? Câte tipuri de ascultare există și în ce situații se potrivește fiecare? Cum învățăm să ascultăm? Care este valoarea tăcerii? Ce relație există între ascultare, sistem de valori, înțelegere și acceptare? Cum depășim ignorarea condiționată social a abilităților de ascultare?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Bune practici de comunicare în business

Când comunici prin email, telefon, instant messanging, și când este mai eficient să discuți față în față? Care sunt principiile fundamentale ale comunicării în mediul profesional, așa încât să dezvolți colaborări orientate pe rezultate și bazate pe respect, încredere, interdependență pozitivă și reciprocitate? Care sunt capcanele cel mai ușor de întâlnit, și cum le eviți?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Managementul încrederii

Ce reprezintă încrederea în context profesional? Câte tipuri de încredere există și cum poți învăța să inspiri încredere colegilor și, în același timp, să te bazezi pe aceștia, ținând cont de abilitățile fiecăruia, precum și de obiectivele și exigențele proiectului și ale managerilor? Care sunt alternativele la a primi/oferi încredere, și ce cost de oportunitate implică fiecare?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Etapele de dezvoltare a unei echipe

De la formare, până la performanță, echipa ta va traversa etapele de conflict și normare. Ca și etapele prin care fiecare persoană trece, începând cu copilăria și până la bătrânețe, etapele de dezvoltare a echipelor cu care vei lucra prezintă particularități, puncte forte, puncte sensibile. Cum te poți pregăți pentru fiecare etapă, și cum te asiguri că obții cele mai multe beneficii, cu cele mai mici costuri și, pe cât posibil, cu maxim de rezultate interpersonale?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Conversații dificile

Conversațiile dificile - acele situații în care mizele sunt mari, emoțiile puternice și abordările interlocutorilor, semnificativ diferite - de câte ori le întâlnești și de câte ori ai vrea să le poți gestiona mai bine, mai eficient, atât pentru tine cât și pentru ceilalți? Cum construiești încrederea, cum îți structurezi punctul de vedere, cum asculți și punctele celorlalți, cum le integrezi și cum, în final, obții soluția acceptabilă pentru toți?

Pentru mai multe detalii referitoare la acest curs vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact din josul paginii sau direct prin Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon.

Testimoniale clienți

  • Cristian Silviu Dragomir – Manager General - Bandai Namco Games România

    De-a lungul colaborării noastre, partenerii de la ProgSquad au dovedit în mod constant un nivel ridicat de calitate, profesionalism și eficiență. Punctele forte ale acestora includ o abordare eficientă și cuprinzătoare a cerințelor noastre, îmbinarea perfectă a părții practice cu teoria, implementarea activă a unor metode eficiente de analiză, dar și acuratețe în prezentarea rezultatelor și a recomandărilor oferite ulterior.

    Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15