Vei lucra direct cu general managerul, ceea ce în cea mai mare parte a timpului va necesita autoorganizare, autonomie operațională și automotivare.

Responsabilități

Printre responsabilitățile tale se vor număra:

  • gestionarea unor activități conexe agendei managerului (derularea de corespondență prin mail, telefon, sau întâlniri)
  • task-uri administrative de secretariat
  • păstrarea relației cu unii furnizori și clienți
  • asistență cu task-urile operaționale delegate de managerul general, care pot implica a îi ajuta pe alți colegi
  • organizarea în format fizic sau electronic a documentelor operaținale din proiectele noastre, la cererea managerului general sau a altor manageri

Abilități necesare

Printre abilitățile care îți sunt necesare pentru a desfășura cu succes aceste responsabilități se numără:

  • atenție la detalii, minuțiozitate, abilitatea a te autoorganiza și de a efectua corect task-uri administrative
  • fire deschisă, sociabilă, orientată către comunicare și colaborare
  • abilitatea de a te încadra în termenele stabilite

Dacă te regăsești în această descriere, te invităm să ne trimiți un CV prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Succes!