Vei derula campanii de comunicare în piață a inițiativelor noastre, în mediul online și offline.

Responsabilități

Printre responsabilitățile tale se vor număra:

  • managementul comunicării online: social media (linkedIn, facebook), newsletter, seo, adwords
  • colaborarea îndeaproape cu managerul de vânzări pentru generarea de lead-uri și integrarea fluxurilor de marketing și vânzări
  • managementul comunicării offline: organizare de evenimente proprii sau în parteneriate
  • planificarea tactică de branding, pornind de la obiectivele definite de general manager și implementarea planificării
  • învățarea rapidă a portofoliului nostru amplu de servicii, în scopul de a targeta comunicarea eficient pe fiecare dintre direcțiile strategice de management, IT, soft skills
  • analiza diferențiatorilor și poziționarea pe piață a campaniilor de comunicare focusat pe obiective și pe diferențiatori
  • benchmarking, propunerea de parteneriate, analize de piață

Abilități necesare

Printre abilitățile care îți sunt necesare pentru a desfășura cu succes aceste responsabilități se numără:

  • experiență anterioară în organizarea de campanii de comunicare sau de branding; sau, dacă ești junior, deschidere către a învăța să comunici profesionist aliniat cu proiectele noastre
  • creativitate, gândire laterală (out-of-the-box), abilitatea de a înțelege piața către care comunicăm, orientare către oameni

Dacă te regăsești în această descriere, te invităm să ne trimiți un CV prin email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.. Succes!